dmso, jodan potasu
poczatek
2004-04-15 20:29:37 UTC
szukam kogos kto ma do sprzedania w/w substancje. dmso - ok 200ml, KIO3 -
100g. Nie chodzi o nowe odczynniki, chodzi o cene. Szukam czegos uzytecznego
w szkolnym labie, niekoniecznie czystosci spektralnej ;) o niskiej cenie
zakupu.

pozdro
Dariusz Karbowy
2004-04-16 13:13:17 UTC
Na http://www.chemik.terramail.pl/odczynniki_chemiczne.html
dostaniesz 100g KIO3 za 50 PLN bodajże, a o dmso musisz się zapytać.
--
Pozdrawiam: Dariusz Karbowy
GG: 3164675
L&N lab
2004-04-16 13:29:02 UTC
Post by Dariusz Karbowy
Na http://www.chemik.terramail.pl/odczynniki_chemiczne.html
dostaniesz 100g KIO3 za 50 PLN bodajże, a o dmso musisz się zapytać.
Jak chcesz profesjonalniej to zapraszam do nas...

(podałam na priv)
pozdro
Graż
Dariusz Karbowy
2004-04-16 18:45:13 UTC
Post by L&N lab
Jak chcesz profesjonalniej to zapraszam do nas...
Ohh, a Grażynko na moje pytanie nikt nie odpowiedział ;-(

--
Pozdrawiam: Dariusz Karbowy
GG: 3164675
L&N lab
2004-04-18 17:40:21 UTC
Post by Dariusz Karbowy
Ohh, a Grażynko na moje pytanie nikt nie odpowiedział ;-(
Mój Panie - jakie pytanie ?? Może nie doszło, bo nie weszło... spróbuj raz
jeszcze.

pozdro
Graż