jaki najlepszy przepis na BIMBER ???
jan
2004-11-07 22:05:46 UTC
jw
s***@poczta.onet.pl
2004-11-08 01:27:48 UTC
3 kg cukru
10 l wody
10dkg drozdzy
2-3 tygodnie
dodatki w/g uznania
milej degustacji i prosba o SPRAWOZDANIE po reakcji z kwasami zoladkowymi
koniecznie !!!!!!!!!!!!!!!
Adrian Liszewski
2004-11-08 13:37:17 UTC
Post by s***@poczta.onet.pl
[...]
Jakiś czas temu, zainspirowany eksperymentami współlokatorów w
akademiku wpadłem na pomysł ciągłej produkcji. Dzieje się tak jak
normalnie, tyle, że powstający etanol jest oddestylowywany pod
zmiejszonym ciśnieniem, temperatura nie za wysoka żeby nie zabić
drożdży.
Tyle, że pewnie powstają tysiące innych produktów, ich stężenie
rośnie i tyle ze stanu stacjonarnego...
Adrian Liszewski PW:WCh:TCh:TTS
rkcz
2004-11-08 03:45:40 UTC
Jaki¶ czas temu, zainspirowany eksperymentami wspó³lokatorów w
akademiku wpad³em na pomys³ ci±g³ej produkcji. Dzieje siê tak jak
normalnie, tyle, ¿e powstaj±cy etanol jest oddestylowywany pod
zmiejszonym ci¶nieniem, temperatura nie za wysoka ¿eby nie zabiæ
dro¿d¿y.
Tyle, ¿e pewnie powstaj± tysi±ce innych produktów, ich stê¿enie
ro¶nie i tyle ze stanu stacjonarnego...
Ja znam przepis "bitwa pod Grunwaldem" (1410)
1kg/10l/10dag

A co siê tyczy destylacji, to prawdopodobnie zabijesz dro¿dze obni¿onym
ci¶nieniem, czyli popêkaj±, bo te¿ bêd± wrza³y
kajak
2004-11-08 23:28:04 UTC
Post by rkcz
Ja znam przepis "bitwa pod Grunwaldem" (1410)
1kg/10l/10dag
Uoj, ten zacier to jaki¶ cienkusz dla pospólstwa!
4 litry mocium panie:)

kjk
2004-11-09 11:25:45 UTC
jw
Z maki i słodu, którym scukrzamy mąkę. Potem drożdże i 2 tyg. buzowania w
beczce. Destylacja pierwsza szybka. Potem rektyfikacja na prostej kolumnie (
deflegmator stosowałem ). Uzyskałem 10 l spirytusu. Przedgon i pogon odrzuciłem
więc bimber był I sort. Ale było to bardzo dawno :-). Gdy alkohol był na
kartki:-))

Pozdr. A

Database (slave) 0.005749 s
44.2969 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'pl.sci.chemia' (4)
0.000142 s
0.000356 s
0.000244 s
0.000975 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (3)
0.000114 s
0.000713 s
0.000319 s
0.000958 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (1)
0.000180 s
0.000180 s
0.000180 s
0.000180 s
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = 'eDqXtN9d' (1)
0.000544 s
0.000544 s
0.000544 s
0.000544 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '25961' (1)
0.000565 s
0.000565 s
0.000565 s
0.000565 s
5.8281 kB
5.8281 kB
5.8281 kB
5.8281 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = 'eDqXtN9d' (1)
0.000648 s
0.000648 s
0.000648 s
0.000648 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = 'eDqXtN9d' AND page = 1 (1)
0.001879 s
0.001879 s
0.001879 s
0.001879 s
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
Kohana 0.011035 s
51.0000 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (77)
0.000004 s
0.000501 s
0.000143 s
0.011035 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6623 kB
51.0000 kB
Requests 0.084167 s
471.5703 kB
Benchmark Min Max Average Total
"eDqXtN9d/jaki-najlepszy-przepis-na-bimber" (1)
0.085399 s
0.085399 s
0.085399 s
0.085399 s
499.5859 kB
499.5859 kB
499.5859 kB
499.5859 kB
Thread controller 0.001029 s
27.7031 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.001029 s
0.001029 s
0.001029 s
0.001029 s
27.7031 kB
27.7031 kB
27.7031 kB
27.7031 kB
Thread parsing 0.065422 s
85.5234 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.003646 s
0.028172 s
0.015909 s
0.031818 s
9.6172 kB
11.7422 kB
10.6797 kB
21.3594 kB
PHP Post Parsing (1)
0.003943 s
0.003943 s
0.003943 s
0.003943 s
51.3906 kB
51.3906 kB
51.3906 kB
51.3906 kB
C++ Post Parsing (1)
0.029341 s
0.029341 s
0.029341 s
0.029341 s
5.3672 kB
5.3672 kB
5.3672 kB
5.3672 kB
Three (1)
0.000320 s
0.000320 s
0.000320 s
0.000320 s
7.4063 kB
7.4063 kB
7.4063 kB
7.4063 kB
Load & uncompress 0.028081 s
9.3594 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.028081 s
0.028081 s
0.028081 s
0.028081 s
9.3594 kB
9.3594 kB
9.3594 kB
9.3594 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197965 s 0.108749 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.4223 kB 1,120.8984 kB