Proszę o odpowiedź na temat siarki...
a***@gmail.com
2016-01-05 09:37:42 UTC
Dzień dobry wszystkim, Jestem tu po raz pierwszy...Skłoniło mnie do tego zadanie z rekultywacji. Mam Podaną w zadaniu Sog. (siarkę ogólną) a do obliczenia potrzebuję zredukowaną...Czy mogę to jakoś obliczyć? Niestety Chemia to dla mnie dramat....i już lata na naukę raczej nie te.
Kacper W.
baśka
2016-01-05 16:54:07 UTC
Tak na gorąco bez kwerendy w internecie.
1. Co to jest siarka ogólna? Sumaryczna masa związków zawierających siarkę?
2. Co to jest siarka zredukowana? Siarka zawarta w ww. związkach przeliczona na czystą siarke czy jakiś jej związek?
Podaj zadanie, bo szklane kule się często tłuką.