identyfikacja gazu
Kazik
2017-12-20 17:58:58 UTC
Kupiłem coś a w pudełku wewnątrz był jakiś strasznie smierdzący gaz,
coś jakby smród opon, tylko bardzo intensywny.
Problem w tym że zawartość pudełka i opakownie są praktycznie bez zapachowe,
więc zastanawiam się co to tak śmierdzi.
Są jakieś metody identyfikacji, jakieś laboratoria?
Mam ten gaz złapać do dłoika?
J.F.
2017-12-22 09:32:11 UTC
Użytkownik "Kazik" napisał w wiadomości grup
Post by Kazik
[...]
Chinskie plastiki. A dokladniej to chyba plastyfikatory do nich, bo
polimery sa raczej bezwonne.

A z tego co piszesz ... moze opony w tym samym kontenerze plynely ?

J.
Kazik
2017-12-22 20:19:12 UTC
Post by J.F.
Chinskie plastiki. A dokladniej to chyba plastyfikatory do nich, bo
polimery sa raczej bezwonne.
A z tego co piszesz ... moze opony w tym samym kontenerze plynely ?
Pisałem że zawartość nie zaweira żadnego plastiku, jedynie jest opakowany
szczelnie folią.
Folia ta z zewnatrz jest bez zapachowa, żadne obce zapachy do środka się nie
mogły dostać a produkt jest polski.
Pytanie: Jak zbacać co to za śmierdzący gaz?
Marcin Debowski
2017-12-23 00:31:17 UTC
Post by Kazik
Post by J.F.
[...]