Kwas winowy - gdzie kupic ?
Daniel
2003-07-14 22:39:22 UTC
Nooo najlepiej byloby w sklepie z odczynnikami chemicznymi. Polecam firmę
Polskie Odczynniki Chemiczne. http://www.poch.com.pl kwas winowy ma numer
katalogowy 593370739. Pozdro.
E-zop
2003-07-16 20:48:01 UTC
Post by Daniel
Nooo najlepiej byloby w sklepie z odczynnikami chemicznymi. Polecam firmę
Polskie Odczynniki Chemiczne. http://www.poch.com.pl kwas winowy ma numer
katalogowy 593370739. Pozdro.
Dzięki bardzo.
W hurtowni z odczynnikami chcieli 80 zl za 0,5 kg.
Znalazlem w hurtowni z dodatkami dla przemyslu spozywczego po 15 zl za 1 kg.

Pozdrawiam
E-zop
k***@op.pl
2003-07-17 13:31:31 UTC
tylko pamietaj ze w odczynnikach spozywczych jest kwas L(+)winowy a ty jaki
potzrebujesz? L czy D?
Adam K.
2003-07-20 20:15:37 UTC
Przypuszczam, ze dla reakcji chem. jest obojetne, czy jest to wersja L,
czy
D ??
nie jest to calkiem obojetne bo rozne wyniki maja reakcje miedzy dwoma
zwiazkami chiralnymi - jesli tylko jeden jest chiralny jak w omawianym
przypadku wydaje mi sie ze jest obojetne z ktorym konformerem masz do
czynienia.

pozdro!
E-zop
2003-07-21 14:53:18 UTC
Post by Adam K.
[...]
Czyli w reakcji w ktorej kw.winowy opoznia wiazanie cementu jest obojetne L,
czy D ?
Czy dobrze zrozumialem ?
Czy kw.winowy spozywczy zawiera L, czy D ?

Pozdrawiam
E-zop
E-zop
2003-07-25 23:19:01 UTC
Post by E-zop
Post by Adam K.
[...]
spozywczy czysty dopuszczalny jest L ale ostatnio dostalam taki racemat
spozywczy d jest najdrozszy ale racemat moze skomplikowac sprawe jak
wczesniej
informowalam pozostaja nierozpuszczalne sole wapnia co moze obnizyc
wartosciowosc mieszaniny>
Rzeczywiscie komplikuje.
W oryginalnej recepturze jest : "ok. 300 g na 100 kg mieszanki"
ale moje probki maja tak opoznione wiazanie, ze zaczyna sie chyba dopiero po
3 dniach !!!

Przy zawartosci 50 g. na 100 kg , po 24 godz jest juz ok 1/2 wytrzymalosci.

E-zop
b***@gmail.com
2016-07-21 12:07:15 UTC
Warszawa? Olsztyn?
szybkie info proszę
e***@gmail.com
2017-02-08 18:18:18 UTC
Witam wszystkich.
Czy moze mi ktos pomoc ?
E-zop
E-zop zastanów się po co ci az tak długie opóżnienie wiązania cementu, może chodzi Ci o proces twardnienia cementu?