Folia poliestrowa (mylar) - klejenie
looq
2004-07-15 14:52:16 UTC

Mam problem z doborem kleju do folii poliestrowej (grubość 20um). Połączenie
ma być szczelne i mocne (budowa sterowca). Jak do tej pory najlepiej
sprawdzał się klej termiczny i zaprasowywanie żelazkiem :), ale po pewnym
czasie wytrzymałość spoiwa znacznie spada i zaczynają tworzyć się
nieszczelności.

Będę wdzięczny za wszelkie informacje jak poradzić sobie z tym problemem.

Pozdr.
looq
m***@wp.pl
2014-05-23 11:12:38 UTC

Mam pytanie czy udało Ci się znaleźć rozwiązanie - mam ten sam problem?

Pozdrawiam

Maciej
p***@gmail.com
2015-07-03 10:51:18 UTC
Post by looq
Witam,
[...]
Hi. Zamierzam przeżyć 24 godziny na wysokości 20km. Szukam kleju do mylaru 20um.