Jaki materiał najczęściej jest stosowany na wkłady klejowe?
WM
2020-12-22 16:04:21 UTC
Mam pistolet do klejenia na gorąco.
Kupiłem najtańsze wkłady "Topex" i użyłem do wypełnienia formy papierowej.
Wyszedł fajny odlew, jednak nie wiem czy nie jest on trujący.
Na opakowaniu wkładu napisali, że po kontakcie z klejem umyć ręce,
oraz by nie kleić akwarium, bo dzieła szkodliwie na ryby.
Oczywiście napisali drobnym druczkiem, by klient dopiero w domu przez
lupę doczytał.
Nie piszą nic o zabronionym kontakcie z żywnością, ale jak ryba choruje,
to chyba i człowiek też?
WM
Marcin Debowski
2020-12-26 07:49:05 UTC
Post by WM
[...]
Niekoniecznie. Zobacz taką czekolada (teobromina) dla psów i kotów, a to
w końcu też ssaki.
--
Marcin