jak wykonać doświadczenie z jakimś wybuchem ?
a***@gmail.com
2014-04-08 10:23:08 UTC
Na chemii wykonaliśmy śmieszne doświadczenie. Pierwsza fajna lekcja z chemii :-)
Dajcie jakiś fajny pomysł(chemiczny) bo chcę rozwijać swoją wyobraźnię chemiczną
wt
2014-04-08 17:29:35 UTC
Dawno temu do szklanki wody dodawali małą łyżeczkę sody spożywczej,
następnie dodawali łyżeczkę octu, mieszali i wypijali.

U?ytkownik <***@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci news:e2bc9bf5-578c-4071-ba4a-***@googlegroups.com...
Na chemii wykonaliśmy śmieszne doświadczenie. Pierwsza fajna lekcja z chemii
:-)
Dajcie jakiś fajny pomysł(chemiczny) bo chcę rozwijać swoją wyobraźnię
chemiczną
Robert Wańkowski
2014-04-08 19:24:06 UTC
"wt"
Post by wt
następnie dodawali łyżeczkę octu, mieszali i wypijali.
Idąc tym tropem zastanawiam się co bym poczuł wypijając 0,5 l CocaColi a
potem połknął kilka Mentosów?
Paw? :-)

Robert
J.F
2014-04-08 20:38:59 UTC
Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał
Post by Robert Wańkowski
Idąc tym tropem zastanawiam się co bym poczuł wypijając 0,5 l
CocaColi a potem połknął kilka Mentosów?
Paw? :-)
Raczej nie - wystarczy nalac Coli do szklanki i juz nie ma takiego
efektu.
Chyba sie odgazowuje przy nalewaniu.

Glowy nie dam, ale wydaje mi sie ze kwasny odczyn w zoladku
odgazowaniu dodatkowo sprzyja.

J.
J.F
2014-04-08 21:05:22 UTC
Użytkownik napisał w wiadomości
Post by a***@gmail.com
Na chemii wykonaliśmy śmieszne doświadczenie. Pierwsza fajna lekcja z chemii :-)
Dajcie jakiś fajny pomysł(chemiczny) bo chcę rozwijać swoją wyobraźnię chemiczną
Strona Tomasza ... o, jest
http://www.tomek.strony.ug.edu.pl/
http://www.tomek.strony.ug.edu.pl/pokazy.htm
http://www.tomek.strony.ug.edu.pl/interesu.htm

Moze nie calkiem chemiczne, ale ciekawe

Tego wam raczej nie pozwola

Ale to mnie juz troche dziwi

J.
rageofhonor
2014-04-11 11:51:32 UTC
[...]

Chloran potasu KClO3. Podgrzany w probówce do stanu ciekłego i dodane misia
żelowego daje fajne efekty świetlne i burzliwą reakcję w probówce. To samo
będzie z cukrem. Probówka raczej potem jest do wywalenia. Uwaga bo można się
poparzyć
Artur Miller
2014-06-21 13:52:08 UTC

@